ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک خلاقانه و حرفه ای با بهترین کیفیت، انتقال پیام بالا بهمراه درگیری مخاطب و کارگردانی، استفاده از المان های سه بعدی، سبکی جدید از تیزرهای موشن در شایگان: با ما همراه باشید.

Motion-graphic-work

کلمه موشن گرافیک به انگلیسی Motion Graphics به علم ادغام حرکت و صدا در رسانه گفته می شود. یکی از موارد پر استفاده تکنیک موشن گرافیک برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات می باشد. در واقع، موشن گرافیک، استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص است که گاهی به صورت تمام گرافیک و گاهی با تلفیق با تصویربرداری واقعی اجرا می شود. تکنیک موشن گرافیک در رسانه و ساخت تیزر، کاربردهای زیادی را دارد. از جمله ساخت تیتراژ پایانی فیلم ها، طراحی هویت های سازمانی برای کلیه شرکت ها و کسب و کارها، ساخت ووله های تبلیغاتی، ساخت موشن های جشنواره ای و فستیوالی و … از مزیت های اصلی ساخت موشن گرافیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر گذاری سریع در بیننده
  • انتقال پیام ویدئو در زمان کمتر به بیننده
  • به طبع با کمتر شدن زمان ساخت تیزر هزینه ها کاهش می یابد
  • کاربرپسند بودن این تکنیک
  • نتیجه پذیر بودن این تکنیک
     

قیمت ساخت موشن گرافیک بستگی به نوع پروژه دارد. اینکه شما چه پروژه و هدفی را در ساخت تیزر موشن گرافیک مد نظر دارید، همگی بر روی قیمت و زمان کار تاثیر می گذارد. تعرفه ساخت موشن گرافیک بسته به مواردی همچون نوع گوینده، دوبعدی یا سه بعدی بودن کار، زمان تیزر و نوع سناریو برای پیاده سازی متفاوت خواهد بود.

تیم ملل وب همیشه سعی دارد با شفاف سازی خدمات و قیمت خود به مشتریان ، رضایت و اعتماد کلیه مشتریان را جلب نماید. اما با توجه به کار پیچیده ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر موشن گرافیک نمی توان یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت.بنابراین برای برآورد هزینه و زمان ساخت موشن گرافیک می بایست با توجه به هدف پروژه، محل اکران تیزر، نوع ساخت و سناریو قیمت مشخص شود. شما می توانید برای استعلام قیمت تهیه و طراحی موشن گرافیک با شماره 09128790234 تماس بگیرید.

cost

انواع موشن گرافیک

موشن گرافیک

عمده ترین موشن گرافیک هایی که می بینید و استفاده می شود این دسته می باشد. در این نوع موشن گرافیک ها متحرک سازی تصاویر و وکتور انجام می شود و سپس صداگذاری انجام می گیرد. مطمئنا چون صدا دارد جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد و انتقال مفاهیم بهتر انجام می شود.

ویدئو موشن

این دسته از موشن گرافیک ها تلفیقی از فیلمبرداری واقعی و گرافیک است و قسمت هایی از فیلم که قابلیت فیلمبرداری واقعی ندارند با گرافیک اجرا می شوند.

استاپ موشن

در این نوع از موشن گرافیک از اشیا واقعی عکاسی می شود، کمی حرکت می دهند و سپس عکس می گیرند و سپس این عکس ها را متحرک سازی می کنند.

اینفو موشن

ابتدا اینفوگرافیک رسم می شود و حالا حرکت را به گونه ای وارد اینفوگرافیک می کنیم تا مراحل را نشان دهیم.